- проаналізува вимоги державних освітніх стандартів та програм, що відповідають навчальній темі;
- визначила навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття ;
- розробила основні запитання, які спонукають студентів до дослідження та мислення;
- сформулювала дослідницькі завдання для студентських проектів;
- спланувала ролі студентів у проектах та продумала забезпечення зв’язку проектів з реальним життям;
- продумала використання діаграм у проектній дослідницькій діяльності;
- опрацювала план вивчення теми.
четверг, 22 ноября 2012 г.
Модуль 3.Рефлексія
Цей модуль допоміг мені проаналізувати та спланувати діяльність, а саме:
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий